מרכזיות

מרכזיה לעסק

 

מרכזית תקשורת לעסק מאפשרת לבצע שיחות נכנסות ויוצאות לספקים, לקוחות ושיחות בין העובדים בתוך העסק לצורך עבודה שוטפת ויומיומית.

המרכזייה מאפשרת חיבור בין כל השלוחות של העסק (גם אם יש לעסק מספר אתרים שונים) לצורך חיוג בין השלוחות ולהתקשרות מחוץ לארגון

ומתאימה לעסק קטן בעל מספר שלוחות בודד ועד לעסק גדול ומסונף בעל מאות שלוחות.

בהפעלת מרכזיה לעסק, ניתן לשפר את ההתנהלות של העסק באמצעות תכונות שמאפשרת המרכזייה כגון: מערכות דואר, נתבי שיחות, מוסיקה בהמתנה, רישום שיחות, ועידה רבת משתתפים, הקלטות שיחה, שליחת פקס/SMS ועוד

 

בעת בחירת מרכזיה, חשוב להקפיד על הנושאים הבאים:

  • בחירת מרכזיה אמינה, איכותית ויציבה שתספק ותיתן מענה לצרכי העסק
  • מרכזיה בעלת תכונות מגוונות, מתקדמות ומתחדשות כל הזמן בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה
  • מרכזיה שתהיה גמישה ותאפשר תוספת שלוחות בעת שהארגון גדל ותוספת תכונות בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה
  • חיבור לתשתית תקשורת איכותית, אמינה ומאובטחת עם מינימום תקלות
  • התאמת מכשירי הטלפון והתכונות הנדרשות לפי צרכי העובדים בהתאמה – מכשיר למנהל, למזכירה, לנציג שרות וכד'
  • תמיכה טכנית מקצועית מבעלי ניסיון עשיר בתחום הכולל ביטוח ואחריות למרכזיה

מרכזית IP >

מרכזיות IP בענן >

מרכזיה דיגיטלית >

קבל הצעה למרכזיה